mandag 12. september 2011

JIPPII!!!




Kan nesten ikke tro at Star Tour valgte meg som en av finalistene til å bli TEMA reporter! :)

Hvem er jeg??


Først og fremst en dame/jente på 33 år. Stor interesse for mat og vin, såpass mye at jeg driver min egen restaurant og jeg har i mange år drevet med kultur på mange måter. Driver filmklubb, jobbet som teaterprodusent og ganske mye annet kulturrelatert....



Jeg er veldig glad i å skrive og skriver alltid fra de mange reisene mine. Noen av historiene har jeg fått publisert. Blant annet hadde jeg en slags føljetong fra Asia i Porsgrunnsposten (les utdrag via linken til høyre). Jeg er litt skjønnlitterær i stilen, sikkert fordi jeg også skriver noveller og dikt og slike ting. Jeg prøver å skrive ganske personlig men, allikevel slik at det har interesse for andre enn meg.. Morsomt, beskrivende og observant. Tror jeg..

Jeg lover spennende og morsomme reisebrev dersom du stemmer på meg! Her på bloggen min kan du sjekke ut litt av det jeg har skrevet før og gjøre deg litt kjent med meg. Nede til høyre er noen reisebrev fra Thailiand og Sicilia.





Håper du liker det du finner og at stemmen din blir min - jeg trenger den!!


*Hilsen en spent og reiseklar "onkel mac":

Mette K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar