søndag 4. mars 2012

5 dager til INDIA og jeg er IKKE klar...

5 dager igjen til jeg setter meg på flyet til India! Jeg er ikke klar!
Det føles ut som om jeg var mer forberedt for to måneder siden enn jeg er nå.
Det er så mange ting jeg skulle ha gjort før reisen, har egentlig ikke tid pga jobben og egentlig burde jeg vel strengt tatt vært hjemme og hvilt ryggen etter trappefallet for 3 uker siden (falt ned en trapp og slo ryggen så nå er det Paralgin Forte og krykke for alle penga..).


Så du skjønner kanskje at jeg ikke er mentalt rede..?? Men er det ikke sånn for de fleste som skal på reise?? Det finnes vel egentlig ikke noe perfekt tidsrom til å dra noe som helst sted.
Men , det handler vel til syvende og sist bare om pritortering og slik er det jo for alle.
Man har ikke tid, man må skape tid.

Så..  til tross for at jeg burde ha jobbet, burde ha hvilt ryggen, burde ha spart penger istedet for å bruke dem, burde ha forberedet meg til våren... ; så drar jeg til India på fredag. Visum er klart, jeg har nok smertestillende, jeg har kjøpt shampo, balsam, såpe, desinfeksjon og tannkrem i små reisevarianter, har dollars og rupi og Mr. Deepak is waiting for me at the airport. Ikke kom å si at ikke jeg ikke er  klar.  ;-)
 Følg meg gjerne på turen!! Skal oppdatere bloggen så mye jeg kan og ta deg med på eventyr i India!

Foreløpig reiseplan:
10 -17 mars Rajasthan
17 - 23 mars Agonda Beach, Goa
23-24 mars Dehli
24 -25 Agra
25 - 27 Dehli

Juhu!!

2 kommentarer:

  1. God tur Mette! klem kusine Elisabeth :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Elisabeth! :) Følg med på bloggen så får du deg en tur til India du også ;)

      Slett